Hei kaikki!
Tervetuloa lukemaan ja seuraamaan uutta burlesqueta (tai suomalaisittain burleskia) käsittelevää blogia. Tämä blogi on suunniteltu Pori Burlesque, Glamour Ladies ryhmän välineeksi kertoa ihmisille enemmän burleskista, meistä esiintyjistä ja elämästä tämän harrastuksen parissa. Suunnitelmissa hyvinkin pian on saada aikaiseksi kirjoitus, mitä burleski on, mutta lisäksi myös raottaa verhoja meidän hulvattomista treeneistämme ja keikkojen, asujen ja asusteiden valmistelusta.
Minä kirjoitan taitelijanimelläni Marie SoSweet ja oletettavasti muiltakin ryhmäläisiltämme saadaan teille lukijoille näkemyksiä ja kokemuksia. Tämä on myös henkilökohtaisesti ensimmäinen blogini, joten alku on varmasti takkuinen, mutta sitäkin antoisampi, joten malttakaa seurata ongelmista huolimatta. Rakentava palaute myös otetaan aina vastaan, jotta opitaan nopeampaan ja saadaan blogin pyörittäminen tutuksi.
Haaveena on myös käyttää paljon visuaalisesti havainnollistavia kuvia, vaikka vielä näyttää kovin tylsältä. Nyt ihanaiset lukijat on blogi saatu varovaisesti avattua ja jatkoa seuraa.
Pus, pus...
Hei, heti piti tulla tsekkaamaan tää blogi:) toivottavasti jaksatte ahkerasti postailla! kiitos vielä eilisen superhauskasta burleski-elämyksestä; ootte kyllä aivan huippumahtava porukka! WAU! mukavaa viikonloppua toivottelee elisa( se toinen keltanokka ;D)
VastaaPoistaHei! Tarkoitus olisi viikoittain jotakin laitella ja lisäksi tietenkin selventää ihan faktojakin, mutta kaikki on vielä vähän uutta ja sekavaa, joten ehdottomasti pysy linjoilla ja tietenkin tervetuloa harkkoihin :D
Poista