Meillä keikka lähestyy!

Pukuhuoneessa vallitsee hassunkurinen tunnelma. On sihinää, kihinää ja kohinaa. Keikka lähestyy ja väkeä jännittää. Lisäksi keikka muuttaa pukuhuoneen tunnelmaa niinkin, että treeneihin tulevat vaikuttavat enemmänkin muuttavan tanssisalille, kuin tulevansa pyörittämään lantiota. Vaatteita ja tarviketta on jos jonkin sorttista ja kuntosalin puolelle tulijat antavat erikoisia ilmeitä pöllähtäessään keskelle meidän äänekästä, värikästä ja tilaa vaativaa seuruetta. Siinä meidän virittäytymishupimme.
Meillä oli ilo tänä torstaina ottaa vastaan kolme uutta kukkasta joukkoomme. Kaksi heistä olivat tutustumiskäynnillä ja kolmas jäi koukkuun jo viime kerralla ja olikin jo löytänyt päälleen ihanaisen violetin korsetin rusetteineen ja röyhelöineen. Meidän ihanat untuvikot yrittivät naamioitua salivaatteisiin, mutta onneksi meiltä ei piilouduta. Mitäs me sitten oikein treenaillaan?
Torstai on meille SE päivä. Päivä, jolloin heittäydytään, nauretaan, hassutellaan ja laittaudutaan, jos siltä tuntuu. Harjoitteluaikaa meille on nyt varattu 1,5 tuntia entisen tunnin sijaan, koska välillä vain menee hölmöilyksi ja höpöttämiseksi. Ja ehkä myös siksi, että alkeiset sulautettiin meihin "konkareihin", joten tahti on hieman erilainen. Nyt kuitenkin ei ole liiemmin aikaa hölmöilyyn, mutta silti harjoitukset eivät ole vakavimmasta päästä..... lähes koskaan.
Meidän ihana ohjaajamme Madam Blablaa on jakanut tuntimme toistaiseksi perustreeniin ja sitten keikkakohtaiseen treeniin, joka tällä kertaa on nimetty myös Mömmerötreeniksi. Syy tähän mahdollisesti paljastuu joskus. Jos ei muuten, niin keikalla viimeistään. Ensimmäinen asia ja tärkeinkin kai kaikessa treenaamisessa on lämmittely. Nyt meille lämmittelyyn oli varattu shimy ja shake harjoitukset. Shakella (rintavärinä) siis heilutellaan tissitasseleita ja shimmylla (lantiovärinä) sitten taas sitä jokaisen parempaa puolta. Eli seuraavaksi olotila oli kuin olisi ollut tehosekoittimessa kaikkien paikkojen jatkaessa hyllymistään puolelta toiselle. Ei uskoisi hytkymisen olevan niin haastavaa, mutta se on. Kokeilkaas itse! Ja vielä liikkuen samalla. Tutustutaan näidenkin liikkeiden tekemiseen joskus paremmin, niin ymmärrätte niiden haasteellisuuden.
Sitten oikeisiin treeneihin. Aiheena olikin kaikkien ikisuosikit poseeraukset ja KATSEKONTAKTI. Oikeasti, me harjoittelemme näitä! Ja tosissaan vielä! Nyt yleisönä oli muu ryhmä eikä peili, niin kuin tavallisesti. Naurua piisasi ja miniesiintymiset olivat hurmaavia. Katsekontaktia harjoiteltiin ringissä, jossa jokainen vuorollaan kävi kierroksen ottaen katsekontaktin muiden kanssa - flirttaillen tietenkin. Alla olevassa kuvassa hieman havainnollistavaa materiaalia, jossa untuvikot ovatkin päässeet etualalle. TUI TUI....
Harjoituksemme saattavat kuullostaa simppeleiltä, mutta ne eivät ole. Varsinkin katsekontaktiharjoitukset ovat aina saattaneet ainakin allekirjoittaneen täysin pois omalta mukavuusalueelta. Nämä harjoitukset haastavat täysin eri tavalla kuin fyysinen treeni. Nämä kehittävät tekijäänsä henkisesti ja siksi ryhmähenki on erittäin tärkeässä asemassa. Meillä onkin aivan mahtava ja laadukas ryhmähenki, jossa kaikkia kannustetaan, tuetaan ja autetaan.
Sitten viimeiseksi Mömmerötreeniosio. Enpäs silti kerrokaan siitä enempää, ettei tule paljastettua keikkaillan kaikkia salaisuuksia. Sen verran kuitenkin kerron, että ilta tulee sisältämään enemmän glamouria kuin, mitä alla oleva kuva antaa ymmärtää. Illan aihe kuitenkin taitaa paljastua - ja kyllä, kyseessä on halloween.
Näihin merkkeihin päätän tällä erää. Toivottavasti jaksatte kulkea matkassa mukana. Tästä tulee mielenkiintoista ja jännittävää.
Iso PUS kaikille lukijoille!


Kommentit
Lähetä kommentti