Joulutauko oli pitkä, mutta kannattava. Ja nyt vuosi on vaihtunut ja on aika palata arkisen aherruksen pariin. Aluksi tarkoituksena oli itsekin naamioitua ilotulitukseksi ja ottaa kuvia, mutta suunnitelmat muuttuivat hieman synkemmiksi joten iloiset uuden vuoden kuvat rajoittuivat oikeisiin taketeihin. Nekin tokivat olivat ihastuttavia.
Miten lukijoiden joulu? Allekirjoittanut oli ainakin ollut huisin kiltti, koska pukki toi kaikkea ihanaa ja suloista ja loput löydettiin alennusmyynneistä. SO SWEET!
Ei sitä tiedä, mihin sitä tulevana vuonna joutuukaan, mutta vermeet on valmiina. Kasvonaamiot kuvaavat omaa turhamasuuttani ja keräilenkin niitä ompeluhuoneeni seinille. Käyttöä niille ei ole vielä virallisesti ollut, mutta ovat ainakin ilo silmille. Joten kun tarjoutui tilaisuus pari saada kokoelmiin lisää, olihan siihen tartuttava. Sekaan oli tietenkin heitettävä hieman jotain arkisempaakin, koska nekin ovat vain niin ihania ja suloisia. Luistimet löysin itse ja nyt vasta haluankin lähteä luistelemaan. Eivätkö olekin ihastuttavat? Itse ihan kyhertelen.
Jouduin silti kauhukseni myös hankkimaan uudet ulkoiluvaatteet, ettei pieni ja pyöreä takamukseni pääse paleltumaan talvikeleillä. Minähän en usein housuja käytä, joten housujen päälle repiminen tuntui lähes tuskaisalta. Ja sen päälle, kun joutui taas toteamaan, ettei se peppu olekaan niin pieni, mitä se on pyöreä. Entisestään siis tunnen oloni paremmaksi villasukkahousuissa ja hameessa. Minulle kyllä ehdotettiin toppahameen hankkimista, mutta tähän kiireeseen en etsintäreissulle lähtenyt ja lisäksi kuulin, ettei tämä hame olisi oikeastaan ollenkaan peppua suojannut. Löysin kuitenkin hyvin tyyliin sopivan pinkin takin ja mustat housut.
Nyt on ilo aloittaa vuosi ja pakkaskelit. Ja onhan tulevana vuonna keväällä muutakin isoa odotettavaa. On varmasti keikkoja, saunailtoja, kuvauksia, teemailtoja ja tietenki Helsinki Burlesque festival. Oi kuinka ihanaa odotettavaa!
Kaipaan kovasti jo treeneihin, mutta onneksi pari viikkoa sujahtaa nopeasti. Tiedossa ennen treenien tuomia mietintöjä on perusasioihin kuuluvaa settiä.
Tervetuloa mukaan uuteen vuoteen ja uusiin kirjoituksiin ja mietteisiin!
HALIT JA PUSUT!!


Kommentit
Lähetä kommentti